Youu Focking C*nts!

OOh moy focking gott! This ain´t happey att ål! Jag va ute på stan så bah: aah, bah shit typ bah: aa bah, men sen bah: aa typ bah: bah... bah! aa... Nejmen, seriöst bloggers där ute i storstaden (högdalen) har ni ingen skam i kroppen?! jag har ju för tusan i brallan kommenterat era kommentarer hela tiden! sluta upp med det där omedelbart! johan palm har jag sett blivit lite imponerande också, han har ju nu klättrat ur barndomen och tagit sig vidare upp till vad vi kallar det... Målbrottet, vid 17(snart arton års ålder) e det inte underbart, lite tidigt kanske, men bättre tidigt än aldrig sent som benedict andersson sa om den svenska kulturen!!!
Nej men för att va helt honest med er grabbs så har jag, och alla andra ett prov imorn va, men de e lugnt för jag har pluggat som en gräsklippare och är nu på tipp topp, eller inte men ändå jättebra!
Dagens random... Man blir ju bara så nedrans förbannad nu för tiden, och jag talar nog för alla när jag säger! : Den nya ketchupflaskdesignen suger, den sprutar och det alldeles för hårt, så tyvärr reklamsnubben... du kanske förstår konstruktionen, men tyvärr ingen annan gör det! Seeeee ya biatcheseesss!!! :D:D:D:D:D Eller?

Kommentarer

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0