Tetris ruuules the world!

Klase bananer blir lätt en bit choklad från mellanöstern som inte ger sig i första tagetr. Det är vad peter byling sade i aftonbladets aftonblad. och jag vet inte vem som rippar tre cs skivor på en timme, men så sagt som sant fast tvärtom så blir det tre dobermanns!

Jag h'älsar er alla med hälsningar från Cusmu också! Ciao!!!
FREDAGS@@@RANDOM! Min mamma var blond, hennes hår var långt men ändå kort på samma gång, killens tröja var vit och grön, En BAJARE. Såklart satthan i centrum, Farsta centrum. The fucking Story of my life... Det är nu man tänker på saker man aldrig tänkt på. Intet, finns intet? om det finns så är det ju något. Då är det inte ett tine. Datorerna brummar och går, men itchak Gerling i pakistan har fortfarande inte sålt sin peppar för dagen, han går hem. Hem mot verkligheten, en tyskverklighet. Där ingen har röda byxor, ingen har grönt hår, Rhürer über alles. Det står i alla fall så på data skärmarna i NASA....Har ni tänkt på en sak, det där med fikon, röda men inte ludna på samma gång? Jag är trött på detta, det är dags för RENSNING!!!! SOVER DU SÅ VAKNAR JAG, DIN PULS ÄR MINA HJÄRTESLAG. DAGERNS RANDOM, av Cosmo Jonsson, Nu till lite seriösare. Jag vill tacka mina kära fans som gick i Trångsundsskolan, Tack! Jag kommer släppa biljetter till autografsingering på lördag, Klockan nio på morogen i globen. det finns bara 5 minjoner exemplar så börja köa redan igår! Cosmo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot turnén!!

2009-09-26 @ 14:23:46
Postat av: Arne Weise (Vajjse) & Company

Jag har ju själv suttit i TV och släckt ljusen vid första advent, eller var det julafton? Ääh vad fan, skit samma jag e lika full ändå, så see you gangsters på turnén!

2009-09-28 @ 18:34:01
Postat av: Rysska maffian

Но вы никогда не касался горячих собак в вашей жизни?

2009-09-28 @ 21:53:09
Postat av: Ryska maffian

Но вы никогда не касался горячих собак в вашей жизни?

2009-09-28 @ 21:53:54
Postat av: Grekiska maffian

Ο άνθρωπος ανήκει μπορεί να ενσωματώσετε. Αντί ένα πουλί από τρεις παπούτσι με το μαξιλάρι.

2009-09-28 @ 22:33:43
Postat av: kool katt

1832993518589777.jpg" rel="nofollow">http://justafuckingblog.blogg.se/images/2008/lillekatt1832993518589777.jpg

2009-09-29 @ 11:33:34
Postat av: fjornst

jag är en bög. kom och ta mig snälla.!

cosmo, jag tänker på dig då jag.. uhh.. du vet

2009-09-29 @ 11:34:18
Postat av: Anonym

uppdatera oftare!

2009-09-29 @ 19:46:08

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0