Nu ere krig!

Fucking twats in tha hood! NU jävlar har det hänt nåpgot, veselin vujacic whatever, har varit lucia, han har svikit oss, han har fallit från tronen som alfahanne, och kommer längre inte representera den STARKA arten... och MMA... MAJ ÄSS! Det här håller inte... vi måste få tillbaka respekten av honom igen, han måste därflr göra nåt drastiskt, han måste genom att skrika över hela skolan "jag blev tvingad av lena att bli lucia, och jag kommer nu hoppa upp och ner och skrika "häst, häst, häst"..." dp blir han igen accepterad av oss som dobermanns här på EnDobermann.blogg.se!
Se och lär!!!!

Kommentarer
Postat av: VeZ

Jag har hört rykten om att det inte var Veselin Whateshit (eller hur det nu stavas) som var Lucia utan en fejkare som, ville förstöra ryktet för vår store ledare....

Postat av: VeZ

Jag har hört rykten om att det inte var Veselin Whateshit (eller hur det nu stavas) som var Lucia utan en fejkare som, ville förstöra ryktet för vår store ledare....

Postat av: EnDobermann

Hmmmmmm! Vi tvivlar det starkt du utvalde... Endast genom att bevisa att du icke var Lucia den dag vi tappade respekten för dig, kan du återfå din trogne plats som ledare inom Dobermann-indistry-block-city-altar-sekt!

2009-12-16 @ 18:23:23
Postat av: VeZ

Att tvivla på den utvalde Dobermann-indistry-block-city-altar-sekt-ledaren är aldrig bra... men men, jag har hört rykten om att ett bevis kommer....endast för de trogna...

Postat av: Ey wtf cunt?!

Varför stavas du "Vese" när alla säger VeSSE?!?!?!

Freaks me out man! Freaks me out...

2009-12-22 @ 17:33:40
Postat av: VeZ Teh PeZ

"Ey wtf cunt?!" Varför inte? Bara för att 5 miljarder flugor äter skit, betyder det inte att skit är bra, eller att jag borde äta det...


Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0