Tha Breakthrough! Of EnDobermann History... Christmas special!

Okeeej! NU jävlar! Eftersom att jag får ta alla fucking blame, jag, söta, kära lilla Chrulls, så måste jag dra ett sjuhelvetes bra inlägg här nu! Det ska innehålla allt, eller i alla fall lite bilder och skit!
Juuuuletider e ju på inrull fan, och då måste man ju piffa upp det något speciellt, eller hur? :D Man måste ta frugan i kragen, vännerna i strumplästen och sjunga rakt ut att man prisar och älskar världens alla flummigaste fenomen! Annars kanske man till slut mister allt man håller till käro! 

Så, varför inte piffa till det lite extra!? Nu bjuuuder jag, Christoffer Fucking Englund på en alldeles speciell surprise, nämligen världens finaste design på vår blogg + Världens härligaste, mest julstämmigaste bild någonsin! Nu ere fan Christmas in the air, och JAG här på EnDobermann får tydligen stå för det harmoniska... Eller, nej Cusmu är också duktig, det är han faktiskt, men nu ska ni få en liten juklapp av mig! En bild, och en ny layout, GOD JUL alla Dobermann lovers, och selleri-slickande slapptaskar, Halle-Fockin´-Luuujaahh!

Kommentarer

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0