Vaddå Munkpaj? Du heter väl Janne?

Det ryktas om en Lååångfilm? Mjo kanske det, men först måste jag und Stofie sätta på oss "Tänkar-Tajtsen" så vi kan komma på vad den ska handla om. Eftersom alla andra filmer inte direkt haft någon planering, kommer denna film bli ganska svår att göra, man har ju liksom typ ett fucking liv utanför denna underbara bloggvärld också.

Eller ja, vi virkar ju en del...Eftersom jag inte alls vet någonting om filmen så har jag inte så mycker mer att säga än det här jag just nu skriver, eller vänta här nu  OM JAG SKRIVER SÅ HÄR SÅ...ÅH NEJ FÖRLÅT FÖR ATT JAG ANVÄNDER CAPS LOCK, JAG ORKAR BARA INTE SKRIVA OM ALLT DET DÄR SÅ JAG FÖRKLARAr ALLT DETTA PÅ EN LITEn FAKTA TEXT HÄR OM ILLRAR: Illern(Mustela Putorius) är ett litet mårddjur. Putoris betyder "Illaluktande" på latin och syftar på det sekret som Illern, likt alla Mårddjur utsöndrar från sina analkörtlar.

Tänkte ju lite så här va, en kommunistisk snubbe gå in på en bar... Jag har glömt resten av hstorien, men din mamma är en hora. Tjeina



                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0