Onödigt men sant

Hej alla bloggers och fans där ute i djungeln!
Jag och Cusmu har lagt märke till att ni läsare inte har tid att läsa alla våra inlägg förräns det kommer ett nytt. Och bara för att göra det ännu värre för er suckers, så lägger jag nu upp ett nytt här, ett helt onödigt, nedrans skitinlägg. Najs prize på Börger King, det är så vi säger det här på www.endobermann.blogg.se, och det är tamejfan det sannaste ord jag någonsin utsatt mina öron för att höra.
Zooloong alla nattugglor, så ses vi nån gång typ imorn, på sändag, på måndag, på tisdag, who knowws, kanske i december when the christmas trees and the negros are like "Hey man, we both have colored balls dude" 
Sov gott, Bajs, kalajs och najs, rimmar, ciao!

Kommentarer

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0