Cusmu sjuk, Ingen Dusch efter idrotten... och inge pengar på kortet... darn!

Jaha, idag var Cosmo en sjuk son of a bitch, och lämnade mig och Edvin kvar helt jäkla lonely i plugget fan. En sad day för två sad people, men som tur va fan så gjorde jag och Eddie-guy en massa jävla roliga bilder på photoshop, som var ritktigt fucked up in tha hood in tha first place dood!! Sen hade jag inga pengar idag heller, jävla fucking shitholes damners, men jag handlade nästan en mössa, så jag e stolt... utan pengar, so what?! im still a rockstar.. Pink, nej du är en punk star lilla gumman, stackars barn, ingen aning om vad hon har varken i håret elller i armhålan...
Well, anyway, jag antar att svinet cusmu kommer tillbaka imorn, då får han förklara sitt lilla sorry ass för oss, det blir en rolig upplevelse. 

PS. Orientering imorn, well that´s not the bright side of the plankstek, men som sagt det funkar, och alla duschar ju eftergympan, förutom två snubbar. Sätt de två snubbarnas första bokstäver som två färkortningsbokstäver, så blir det SA. Well, de e väl en förkortning för "SUG AV" elller jag vet inte, men det jag vet är att det är det dom gör när dom skiter i duscharna efter gympish. Bye blogglovers!! c ya shitholes. 

PS (Again) De två efter gympan börjar egentligen inte på SA... Haha, eller jo det gör dom visst, eller?! Lista ut det själv, och lek lite ordrebus. Bajs bajs, djungelapor!

Kommentarer
Postat av: Negern som försvan

Ey bror! Jag kommish imorgon lään;) Fredag lmao!

2009-10-01 @ 16:03:30
Postat av: Negern som hittade tillbaka

Härlig jao in tha hoood brää!

2009-10-02 @ 17:32:24
Postat av: fjornst

på riktigt töntigaste jag varit me om.haha

2009-10-05 @ 15:05:44

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0