Ännu en lördag som skall brytas ned

Tjeina era små ekollon! Idag är mitt första inlägg på, Tja, kanske 3 veckor så nu är jag uppladdad till max vetty;)
Jo men det är ju så här va, jag har ju liksom inte så mycket "farliga" kläder som jag skulle kunna använda på festen kväll va... Mm inte kul för den som har en lilltå som har rabies... men men, dagen är alltid lika fin som bäverns fina te-service, den blänker och tjohejjar. Snälla ge mig lite tips om vad jag ska fixa för kläder inför kvällens bravader.
Det är ju lite synd att en viss person "named" Stoffie inte kan närvara ikväll, men men han hade bättre saker för sig, som...? att fira sin litte lätt dessperata kompis födelsedag. "Sitat OF the mf day" Om du är sjuk, gå alltid baklänges"
Nu tänker ni säkert såhär"Gud vilket tråkigt inlägg, han måste vara född i farstun" Men!!! Jag körde inte max, duvet, inte 100... Om jag hade maxat, abo, shit asso, ni skulle inte ens vågat va här...

Dobermann "Cuz we R Ze Robotz"



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi diggar eddybear!!

2009-11-07 @ 20:32:57
Postat av: Emelie

varför är jag med? xD

2009-11-09 @ 20:03:22
Postat av: edvin

du jobbar hoss mig o cosmo som praktikant ju? vi diskriminerar inte din ras

2009-11-09 @ 22:41:21

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0