Working for tha boss, Or just not wirking for tha boss...

Okej, alla hängivna brysselkålsfantaster där ute i storstockholm! Under det senaste dagarna i skolan har det varit lite extra cozy och fancy liksom, man har ju stött på nya peoples och speciellt nya andra peoples! :D
Men för att inte fastna på ett ställe så ska vi hoppa till nästa! Jag mötte ju Casualboy idag, det gjorde jag... Han är lite naiv och vill att jag ska börja som springpojke åt honom. Han vill sen att lilla Chrulls ska jobba som maffiaboss och döda en massa människor... HUmm, inte okej! Fast jag har en bättre idé... vi ängslar fast honom på tjejtoan och låter stanken från luftrummorna infiltrera hans lilla hjänrcentrum, sen blir han lite mör, och det är då vi slår till!  BAM! Vi kör upp en toalettrulle du vet var, sen kommer han vara så torr i en hel månad att han knappt kommer veta vad Maffiaboss är för något! That´s what I say!
Okkkey! Dags för fredagens lilla random!
Veckan har gått snabbt, nästan lika snabbt som uteliggare snackar, om ni nu lagt märke till hur sluddrigt och snabbt dom pratar. Tre ekollon som symboliseras av en profet antecknas senare att vara ett fenomen som uppstår när man har lite kul i skåne. Men jag vet inte, jag är inte så mycket för aneroxia!
Och nu dagens (årets första) Mattekluring! Yaaaay! :D
Per och hans fru lotta bode i skogen tre mil utanför skogaholm. Varje månad transporterades det fyra kilo limpa till deras hus, som sen åts upp på cirka tre dagar. Om Per och hans fru hade fjorton liter marmelad i skåpet innan dom började bre det på mackorna, vilken skostorlek hade då Per vid tretton års ålder? *Matte Ö*
Vi ses, ha det så härligt denna helg! // Önskar EnDobermanns!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-45.html



Kram, Tess

2009-11-06 @ 08:07:22
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera nu din lilla slapptask!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0